HelluE

Tjaaaaaaaaaaaaa!;D

Haha, nu har jag varit alldeles för seriös på min blogg känns det som..
Tror inte att jag ska vara det längre hela tiden:o

Börjar bli tråkigt att vara det(a)
HAHAH Rooooommmppaaaah;D
Sean Banan här va!? Roooooompaaahhh!!!

Så jävla go' är han!:o

HAHAH vill ni veta vilka mina förebilder är?:D
Tomten, Annoying Orange och Sean Banan (y) 8)

HAHAH jag lovar jag ska bli lika cool som dem är!
Eller nej, jag kanske redan är det 8)
HHAHAHAH...

Okej nu vet jag att jag är tråkig men ändå asså:o

Men idag ska jag till stan.. Ska se om HTC legend finns att köpa där eller inte:)
Igår var jag där och då fanns den inte.. Fatta hur sjukt sur jag blev då!
Ajja puss!

//Kram eran Jill

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback