USCH! ÄLSKAR MINA VÄNNER I DENNA SKOLAN!:(♥

TJA!!!!!!:D

Okej jag vet att jag har damp..:)
HAHAH bror är sur på mig fick egentligen inte ha med mig dator..
Jag vet att jag inte har något liv men jag vill prata skype och skriva blogg.
Jag trivs med det:)

USCH!! På onsdag slutar skolan och efter lovet ska jag byta skola..
Jag gråter innombords!
Jag vill fan inte gå i någon annan skola..
Jag trivs där jag går nu det är suveränt där!

Menmen.. Får väl bli så då..
Pappa typ köper mobil till mig om jag går med på att byta skola.
Men nu ska jag nog dra!

Saknar sommaren:/

//Kram eran Jill

Kommentarer
tina bergman säger:

Hej Jill hoppas du har det bra på din nya skola du är ju en trevlig tjej så det kommer ordna sig man vänjer sig och du träffar snart nya kompisar du gillar. Många kramar från tina i fritsla

2011-01-14 | 18:55:09

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback