Hemmaspa/ONT i armen!!;o

Hejhej älsklingar!

Asså haft det underbart förrutom att jag ''ramlat''.
Eller aah, jag och ''en'' skulle skojbråka eller vad man säger.
Och då skulle jag sparka honom och han fick tag i mitt ben och drog.
Pga det så ramlade jag på armen och har svin ont.
Hela armen är fan kall och prickig. :o

Menmen.. Shit happends..
Jag är glad att jag kom till skolan idag iaf.. (fråga mig inte varför)
Men ja, jag saknade väl alla antar jag.
1 vecka ensam känns som flera år!

Så ska jag nog sätta mig och ta ett avkopplande bad sen.
Blir väl hemmaspa tror jag. :)
Och allt med anmälningen är löst.
Jag slipper att få en prick i registret! :D
(Klaga inte på bilden;) )



Ajja puss och kram älsklingar!

//Kram eran Jill

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback