Haha goaste dag med goaste folket!:D<3

Hejhej :D
Kom hem för någon timme sedan och tänkte lägga ut lite bilder nu efter idag^^
Om ett skratt förlänger livet så är jag odödlig efter idag!:D
Hahah när jag stod och vänta på Martin och Jocke så var några killar och gunga vid skolan..
De vinka somfan till mig och skrek hej och sa att jag var fräsh och allt>.<
Fyfan vad jag flabba när jag fick veta vilka det var >.<

Puss;)

Haha rita:D


Fina?;P

Bara en liten puss kanske?;P

Raaaawr:P

Hahaha fjortis(a)

Ojojoj inte tafsa nu va!?:'o

Sexigt Martin!?:P
Haha aja kanske kommer fler bilder ngn annan dag:)
Nu är jag trött och ska sova:P Tar på energin att skratta:P
Men ni måste medge att det var fina ritningar och allt?:P
Ni skulle sett dem ute:P Jag och Sissie skratta ihjäl oss för det var som grottmän och massor >.<
De slogs med pinnar med:)
Jocke gjorde en fin bild på min arm och spelade in fina inspelningar på Martin när han är Eskil,4 år:)
ASFINT!:P Kanske kommer ut ngn gång med?:P
Natti<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback