Min vecka och miiiiiina bästa♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥

Heeeeej!

saknat mig ?
Förstår om ni har gjort det ;3
Hihi, nej slut med egoismen för ikväll :D

Idag har jag varit vid sjukhuset och kollat min astma :P
Sedan har jag ridit och sånt :)
Just nu har jag suttit och nopprat ögonbrynen och sedan letat kläder :3
Men hittar inte så mycket (a)

Min garderob är omöjlig att hålla koll på allt i trots att det är en 5 meter lång gå ini garderob ;o
Haha!
Detta kommer hända i min vecka:

Måndag: Sjukhus o.O
Tisdag: Vara med Kristoffer o Dahlin :)))♥
Onsdag: KANSKEEEEEE Dalle o Kewin♥
Torsdag: Åka med Luukkonen på hans moped kanske :3♥
Fredag: Träffa Sebbe kanske :3 Om inte fest ;)♥


Puss och kram Sean banan!:D

Hihi (a) :*

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback