Sjön och fiskat.

Hellue!

Idag steg jag upp sjukt tidigt och följde med pappa och bror och fiskade..
Usch... äckligt..
Alltså tog inte i något mer än spöt.
Och jag fick upp 2-3 mörtar 2-3 abborrar och sen fick pappsen upp en gädda med mitt spö på första kastet-.-
Bror fick upp 3 mörtar och 1 abbore tror jag :P
Sedan var det en stor gädda som simma uppe vid ytan så vi tog den med håven o.O

Men när man kom hem så somnade man nästan direkt! xD
Kommer säkert inte kunna sova nu bara för det :P

Haha ville inte ha en bild på en äkta gädda på min blogg så denna får duga !
Imorgon blir det Borås och handla kläder:)
Trevligt!
Men nu ska jag kolla tv och sedan sova för jag är sjukt trött!

Kärlek till er!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback