Världens coolaste folk i en bil med en K*K på taket !!!! xD

Hejsan!

Tyvärr har jag knappt haft tillgång till dator sedan min dator gått sönder och jaghar inte orkat skicka in den på lagning heller..
Alltså har jag ej kunnat skriva blogg heller, eftersom jag inte vet hur allt funkar via mobilen heller.
Måste kolla upp lite mer om det.
Men vet ni vad jag vart med om idag? :o
Det var några killar i kinna som var utklädda i svarta heltäckta kläder/dyk/våtdräkt eller något och åkte i en bil med en K*K på taket ;o Haha jag, pappa och bror flabba sönder och vi kunde typ inte få något bra kort från bilen och då sa jag till pappa, ''alltså kan inte jag få åka med dem? Dem var ju as balla!'' Pappa sa ju såklart att jag inte fick och då kommer han med förslaget att jag kunde gå och be dem att ställa sig breve varandra jag ba, okej visst :D
När jag går dit gör dem olika ljud emot mig och sedan hoppar de runt men när jag ställer mig och ska ta kort så ställer de sig i olika ställningar och sa att jag kunde ta kort så jag behövde inte ens fråga :P

Men hann bara ta 1 kort innan alla satte sig i bilen eftersom den sista kom tillbaka från tappen :P
Jag tror inte de var nyktra ens xD

Så sjukt coola! Jag ville verkligen följa med dem xD
KÄRLEK till dem<3<3<3
Hihihi
Natti på er sötnosar :*<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback