göllig kväll asså...

Hej!

Haha igår var jag med kompisar men kom ej hem på något sätt innan senare för mamma kunde ej hämta så hennes kompis fick köra mig! x'D
Kom hem 2 och hjälpte mammas kompis med hästarna så var i säng vid 3tiden och sista gången jag kollade på klockan så var den 5 på morgonen... Haha.. Skulle upp kl 6 med. Men sket i skolan istället för jag orkade verkligen inte med det.. :P

men ja, jag är rätt duktig tycker jag ;P
Nej men asså 12 dagar kvar till julafton och 20 dagar kvar till min födelsedag! 1 Januari här kommer jag!:D
Grattis till mig :3

Förresten! Förlåt om jag ej lagt upp bilder på mig nu på ett tag men min kamera är urladdad och så .. jag ska ladda den ikväll :)

Kram<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback