Göteborg :) pinsamt somf*n..

Haha hejsan!

Iadg åkte jag och Christopher in till gbg och kolla bio. Efter 5 minuter typ så häller jag ut häften av mina popcorn för jag skulle ta upp skålsaken... Men aah. åt ändå inte mkt men ändå! x) Pinsamt! Kommer han vaktsaken in och säger att alla gärna får städa upp efter sig efteråt och jag ba kolla på golvet och där ligger värsta stora högen popcorn!

Haha, inte lite pinsamt..

Nu ska jag kolla film på datorn och klockan 10 blir det sova för jag ska vända dygnet igen...
Min iphone är ivägskickad til posten så jag längtar sönder. Blir antingen imorn eller torsdag antagligen jag får den!:)

nu ska jag dra, puss ciaaoo!:)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback