Gott nytt jul!:D

HAHAH, jag är så gullig när jag säger så^^

Nä men imorn ska jag till farmor och fira jul med och idag fick jag en salon laser som tar bort hår på ben med mera permanent. Fast jag vet ej vad jag har för nytta av den så blev lite smått sur för jag ej fick det jag önska mig menmen. Mamma och jag sa att jag kunde sälja den för jag ej kan lämna in den för jag plocka upp den ur förpackningen och testa att sätta igång men aah.. Tyvärr inte nöjd.

Säljer den för 1000-1500kr och uppåt såklart och den kostar 4000kr ungefär ny :)

Hoppas någon vill ha den :)
Jag och pappa beställde en ipgone 4 till mig igår :3 Ville inte ha en 4s pga att det står i tidningar och massor om att det vart mkt fel på den.
Fick väldigt mycket annat idag med :) Smink och annat ^^

Gaahh.. vill ha iphonen och jag fyller år om 1 vecka med ju!?:o
1 januari är bra datum ;)

Skaffa ny dator med :)

Pusshej<3
Måste orka upp imorn till farmor och ska hinna fixa naglarna innan ^^
Natti alla<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback