Haha ^^ TOMTAAAAR!:D 4PÅSAR;)

Haha , hej bloggisar!:D

Idag på tomteparaden och godisutdelningen så var jag med Jonas och Max när det var godisutdelning fick jag godispåse hos en ''tomte'' men inte jonas. Han sto framför migi en trappa och ville ha men ''tomten'' kasta ut till alla. När jag kom bakom Jonas och vill ha så sträckte han bak till mig men Jonas fick inget av den ''tomten!:P Den andra ''tomten'' fråga om inte jag var lite för gammal för det(a)  Fick 2 godispåsar av Max med och då hade jag 4 st och Jonas hade 1 ^^
Men iaf... sjukt kul har jag haft med er grabbar!:D

Ciaoo bloggen! Idag lägger jag in bilderna på mig från mobilen med om jag inte är för lat!:P

Hoppas ni gillar min blogg och fortsätter läsa:)

Kommentarer
Max säger:

Dom verka gilla dig och mig mer än jonas

2011-12-05 | 07:12:20

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback