Västtrafik suger.... ID-kort.. Försov mig.

Västtrafik suger..
Stod och vänta över 30 minuter på en buss som aldrig kom!?:s
Jag gick hem och vänta på bussen som kom efter en timme och när jag är i tid där så kommer inte den innan 20-30 minuter den heller..
Fan vad jag hatar snön.. Den ställer till så mycket och västtrafik suger som sagt..
Dem har typ inte lärt sig att köra. Okej nog med gnäll!

Haha inne på bussen när jag skulle hem så halka jag nästan xD Sjukt pinsamt!
Dem kolla på mig där inne. Jag hade visst snö under skon.
Gud vad kul ändå.

Och nu när jag skulle ta foto för mitt ID-kort så försov men när vi kom fram så var jag ej iordning helt så jag ser helt miffad ut på fotot.. :o

Inte okej.. skäms sönder..:/

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback