Hellue blir att vara i kinna med Jossan nu:)

Hejsan!

Iadg ska jag faktiskt dra mig ut och vara med Josefine!
Det var ett tag sedan jag träffade henne typ på skenemarten var det nog senast :P
Igår träffade jag Emelie i affären trevligt var det att se henne igen.:)
Träffade nog henne senast när jag bodde i Viskafors och det var ett tag sen..
Jag säger ju att jag inte har kontakt med gamla kompisar längre typ:P

HAha men trevligt var det iaf:)
Hihi puss på er!
Alltså jag känner nästan att jag vill kunna vara med alla i hela skolan som jag gick i innan :P
Men det går ju inte självklart!
Haha :)

Vad tycker ni ska jag ta bort smilisarna på min blogg eller ska jag ha kvar dem eller ska jag  göra en annan sort?
Och nu slutar jag nog med att sätta texten i mitten och göra fet stil. Nu ska jag ha det normalt tror jag :)
Haha men nu ska jag gå och göra iorning mig det sista:)
Detta är jag just nu :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback