Nya skor och lämna in mobilen på lagning imorgon..♥

Hellue!

Haha, lite udda känner jag mig allt..
Jag äter glass på vintern! x)
Men det var gott!

I helgen ska jag vara jätte onyttig!
Kebab, powerade, lösgodis och chips:)
Först tänkte jag vara nyttig med kolsyrat vatten bara.. Men det höll inte så länge.

Det är ju ändå helg så!
Får ut och jogga lite extra sen bara;)
Hihi, imorgon blir det nog att lämna in min mobil på lagning..
Tror det är något fel på den för den stängs av utan anledning..

Sen kanske köpa nya vinterskor mina har gått sönder.. (a)
Jag typ sliter ut mina skor hur fort som helst!
Men det är bra ;)

Ge gärna tips på vad för vinterskor jag ska ha :)
Snön är ju faktiskt inte riktigt borta och jag tycker det är såå mysigt med muffsiga vinterskor..:)

//Kram eran Jill

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback