Shit.. Vilken dag..

Hej..

Jätte rolig dag typ...
Först får man astma så man inte kan gå till skolan direkt.
Efter det direkt när jag kommit dit får jag en penna kastad rakt på halsen..(nyvässad..)
Gud, får man inte säga '' Din mamma'' nu för tiden eller?

Alltså jag är ju inte direkt seriös när jag säger det?
Men efter skolan var allt kul!:D
''Nikki.. Nikki.. Hon är ledsen och nu knullar dem!:o''
Haha min kommentar var fan bäst!;D

Filmrummet var det kul i :)
Tack för en trevlig eftermiddag Nikki:)
Och tack.. Sofie, Ida och Nikki för stödet efter händelsen:)
Nu har jag duschat i 1 timme fyfan vad gott!


Min så kallade ''fjortis/EMObild''...
//Kram eran Jill

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback