FEBER ONT I ARMEN...... FOLK!

Hejhej!

Jag har vart ute och gått och när jag kommer hem så har jag feber och sedan har jag vart med, Victor, Alexander och Mikael idag.
Alltså några från min nya skola som jag börjar i till hösten.

Saknar mina grabbar från helgen med :/<3
Ajja får väl träffas någon dag ;)
Ont i armen än. Vill ej till sjukhuset och kolla heller....
Sitter med feber ocjh fryser ihjäl.... känns inte bra.. inte på sommaren iaf.....
Hmmm..... Min dator har jag nästan gjort sönder helt nu med..:P

Hittar ej laddaren till min andra heller:P
Menmen får sitta vid mammsens dator undertiden...:P


-nu ska jag snacka vidare med Rasmus sen sova:)
Pusshej<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback