KYSS!;D

Nar jag var ute och gick idag och igår så tog jag riktigt många fina bilder med låssasbror som kommer upp på bloggen så fort jag fått igång min dator:)

Just nu så får jag inte igång någon av mina datorer för den stora datorn har jag tappat bort min laddare till och den lilla har jag kvaddat totalt tror jag:P

Hmm... får fråga bror om han har lust att hjälpa mig  att kolla på det eftersom jag har alla mina viktiga grejer i den.
Måste skaffa en extern hårddisk för att förvara alla mina prylar på ....
Jag vill ha en sööööt med typ hellokitty isf! (a) Men vet inte riktigt om mitt headset är hem beställt än ens.
Bad bror fixa vet ej om han gjort det än. Inte haft kontakt med han än eftersom datorn är paj....

Men nu ska jag nog lägga mig och nana:))) Sov så gott folket!!!

Pusshej!!!! Nu ska man kela vidare med katten;)
KÄRLEK ♥
♥Oavsett vad du ger en kvinna så kommer hon att ge dig något bättre tillbaka.♥
♥Ger du henne en spermie, ger hon dig ett barn.♥
♥Ger du henne ett recept, ger hon dig en måltid.♥
♥Ger du henne ett hus, ger hon dig ett hem.♥
♥Ger du henne ett leende så ger hon dig sitt hjärta.♥
Hon multiplicerar och förstorar allt oavsett vad du än ger henne.♥
♥Så om du ger henne skit kan du förvänta dig ett helvete tillbaka♥
Så jävla sann! :]

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback