Åska suger :ooooo<3

F*******N vad det åska inatt...
Jag var sjukt rädd..
Det slog ner i vårat hus fast börja som tur inte att brinna... o.O
Det kom fan blixtar från kontaktuttagen o.O
Shiiet.... Sist jag var så rädd var i 6an när det slog ner i skolan...
Och det var hur jävla cp mkt regn blixtar mullergrejjs som helst...

Blääää det blixtra till i hela mitt rum när jag hade täckt för mina fönster o.O
Faaan jag sprang iväg typ xD
Nej men aah...:P

Ajja, försov mig bara för att jag ej kunnat sova på natten... Somna typ vid 05.00 och vakna vid 12.00.
Shiiet happends...

Nu ska jag soooova:P Eller nej jag ska kolla film:P
Pusshej älskar deeeeeeeeeeeeeeeeeeeeej:D
(L)(L)(L)

UPPDATERING:

Jag hitta ett videoklipp på youtube som jag verkligen skratta av! xD
Tänkte att ni också måste få se det!

Kommentera vad ni tyckte;)
Hejdå(L)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback