Hehe... badade... Saknaden är stor... ♥

Idag var jag med Martin, Jocke, och Jerry!
Vi badade eller inte jocke då men:)
Martin och Jerry KASTADE ner mig i fritslabadet!:(
HAHAH fast rätt kul var det ändå:P Fast mitt smink rann xD
Och sen satt jag på Martins axlar i vattnet men då gick han upp och jag trodde jag skulle döö!
Jag har ju höjdskräck med!

Sen hade jag ju mina rosaslingor på mig.
Jocke tog på sig dem:)
Så gulligt :3
Hehe..


Nu saknar jag min älskling♥
Men hoppas det blir att träffa han imorn :3♥
Älskar min Philip!♥

Pusshej älskar Deeeeeej!:D♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥

Kommentarer
IDIS säger:

RE: Okej,kul! Jag kan fixa designen!!:) men mejla bilderna till [email protected] (glöm inte skriva e-mail och lösen till bloggen..) skriv osså vad det ska stå på designen och villken färg den ska vara! Kraam.

2011-06-03 | 18:28:31
Bloggadress: http://sweetans.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback