SOLEN FÖRSVUNNEN! HITTELÖN UTGES! (a)

Hellue!!

Fett tråkigt väder asså!!!
Jag hatar det!

Bestämt mig för att imorn ska jag ut och gå till världens varmaste ställe!
Haha jag är rädd för flyg och jag mår illa på båtar och man kan ej åka bil över till andra land så:)
Då får man väl gå!? :D

Haha ne men imorn blir det väl att vara med folk eller något^^
Hoppas det är soligt så man kan sola med!:D

VÄÄÄRME med tack!
Saknar mina shorts!
Menmen... Flyr utomlands snart annars:P
Såhär vill man ha!
Solen ska ju själv svettas!:D

Aja, ni fattar säkert vad jag menar!

Jag vill ju bli BRUN!
Puss och kram!<3

Kommentarer
evelinaa' säger:

Hej!

Skulle du kunna rösta på mina 3 klänningar? (LÄNK PÅ MIN BLOGG) så röstar jag på din/dina? (:

Ha det bra!



btw, nice blogg! (:

2011-06-22 | 18:26:19
Bloggadress: http://evesfoto.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback