Vill ha FARVÄLkramar:(♥♥♥♥

Hellue!

Vart och badat med Sofie idag:P
Säger ej något här vad som hände lite väl elakt kanske(a)
Men imorgon är det min sista dag i denna skola med allt underbart folk!
Hoppas man får underbart många farvälkramar!♥

4-5de gången att byta skola nu då!...

Roligt?
Nej tack... Jag kommer sakna alla alldeles för mycket!

Men aja..
Imorgon är det Mingla i mark med.
Ska nog dit^^

Om ni vill träffa mig en snabbis så smsa;D

Skriv på fb om nummer: Jill Bästa Larsson@FB ♥


PussHej!♥

Uppdatering:



En läsare frågade mig om jag ej kunde lägga upp en bild på mig som ej är fixad.
Detta är den enda jag har för tillfället som är något såntdär nytt.:)
Men denna är inte fixad. Men däremot kom det lite ljus av blixten^^
Hoppas den duger!:D


Kommentarer
fint! säger:

den duger, hihi :D

fin är du ;)

2011-06-09 | 22:47:44

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback