Danmark 2011

Hellue.

Äntligen hemma från Danmark hotell.
Det räckte gott och väl med en helg där ;o

men kommer väl bara några bilder idag inte många alls.
Tog liksom 159 bilder på denna helgen xD
Jag tror att de trodde på att jorden skulle gå under för det gick soldater på Lördagen;)
Jag tappade min mobil med:o
Hittade den ingenstans och senare på kvällen gick jag till Receptionen och som tur var så var den där:)
Tack gode gud att det finns ärligt folk!

Utebadet:) Man kunde simma ut från innebadet dit:)

Haha ojojoj:o Sikken staty:P

Sån Burn måste sverige skaffa! Den godaste jag smakat!

Kolla Lördagen!:o Shiieeeet!:O

Haha xD Jag och Linda skratta åt att i verkligeheten såg det ut som att han gjorde hitlergrejjs xD

Kolla muschen!!!! xD Sååå cool! Han flina hela tiden när man tog kort på korvstället xD Han ville vara med på korten typ xD

Tom badvåning efter de stängt badvåningen. Hehe kul varre jag och linda volta när vi kom in i mörkret vid hoppet i rutchkanan. xD Jag slog i huvet och hon vricka foten typ HAHAH xD Fan vad vi skratta:P

Taffs på Nicke Nyfiken som fanns överallt innan båten och på båten! xD

Ajja fler bilder får ni någon annan gång:)
Puss&Kram!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback