Ojojoj... Vi säger så typ.. x'D

AHAHHAAHAHHAHA, Någon utlänning som ringde mig och sa att mitt nummer låg ute på blocket... Jävla skämt... Seriöst!? Han bad om Massage.. xD
'Shiit... Han jobbade visst på mediamarkt och han sjöng för mig med! xD

HAAHHAHAHAHAH jag och bror skrattar x''D

Shit, fatta att jag skrattade eller? Har inget emot utlänningar men vafan vart tar världen vägen när svenskar och utlänningar busringer eller håller på så?

Haha Tycker inte att det är okej, tyvärr..
Men lite kul var det ju? Han sa att jag lagt ut på blocket att jag var hembiträde och han ville ha massage xD Shit...

Nu ska jag laga mat så det är lagom färdigt till pappa kommer hem :)

Saknar mina vänner!♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback