PIERCAD OCH FÄRDIG!

Vart sjukt rädd hela dagen men jaa det var inte såå farligt. visst det gjorde ont och så men ändå värt det!

Men nu var det gjort! Piercat läppen och det gjorde förjävligt ont om man frågar mig men kan va för han var seg med nålen och jag var rädd. Sen skulle jag äta efter med för jag hade glömt det så blev donken men ja.. bror skrämde mig om att pommes gör as ont om jag får saltet i såret och sen skulle jag äta burgarn och då kunde jag inte gapa tillräckligt... Men lätt värt det ändå! Leva på blåbärssoppa nu i någon/några veckor! Fastnar med tanden mellan läppen och smycket... Kan inte öppna munnen mycket alls...

Han som pierca kalla mig fegis och mes...:( Inte kan jag vara? (a)
Men blev ej riktigt på det stället jag hade tänkt mig men bror säger att det kommer gå ner i svullnaden och kommer se bättre ut sen:)

Haha nej men nu ska jag kolla tv och sedan duscha och massor. Hihi (a)<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback