Film/spelkväll♥

Jag har varit hos Kewin på film/spelkväll, det va skitkul! :D
Vi kollade på skräckfilm ;o Det handlade om mördare som hade masker på sig xP
Efter filmen så var det väldigt mörkt och Mikael gömde sig, sedan så hoppade han framför mig och jag skrek som faan! Blev fan skit rädd D:

Haha, satt uppe hela natten typ och kollade på väggen som Kewins bror hade målat där det var läskiga figurer som påminde mig om filmen! Haha kollade även på dörr och fönster.
Jag brukar vanligt vis inte bli rädd för sånt men det var creepy. :P
Jag saknar redan mina pojkar!:DD
Så söta är dem ;)

Måste göras om säger jag bara!♥
Bilder och sånt kommer ut senare för min kamerasladd är kvarglömd hos min mamma och minneskortet dampar.
Men nu ska jag duscha och sedan sova tror jag. Behöver mina timmar nu!!!
Konfa imorn, träffa lilla Arvid som precis skulle få skriva mitt inlägg på bloggen men han gav upp. Det första är endast skrivet utav honom. (de 4 första raderna)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback