Borås Arena! ELFSBORG I MITT <3

Hejhej!

Tyvärr har jag inte kunnat skriva blogg på ett tag eftersom jag ej haft tillgång till någon dator.
Saknar min dator så grymt mycket!
Men i alla fall!

Måndag: Jag var på borås arena och kollade på fotboll. Elfsborg- Gais, gud vad sur jag blev eller!
Gais vann med 3-1 och sedan när vi skulle hem så tappade vi bort en xD
En kompis skulle slå till mig löst på benet där jag hade min mobil och pricka mobilen så den flög ner i asfalten från läktaren! :(
R.I.P
Haha nej men den cpar sönder. Först funka inte touchen när den väl funkar igen så cpar mobilen så jag knappt kan smsa folk.
Jaja, shit happends!

Tisdag: Sjuk eftersom jag stått i skjorta med uppvikta ärmar och kort linne på fotbollen. Frös sönder hela dagen xD
Onsdag: Försov mig så ingen skola idag heller ! xD
Men faktiskt kollat på Anton i cam när han haft lektioner och fått höra allt dem säger via skype!
Så... kanske lärt mig något ;) Hmm.. nej :)

Haha men pusshej!<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback