RAAASMUS<3 Älskar verkligen stockholmare xD

Hejhej! :D

Igår dygna jag o.O Var vaken 1½ dygn + 9 timmar o.O
HAHA! Snacka om att man typ decka eller?:P
Åkte på fest i fredags efter man ramlat av hästen och landa på fötterna igen.
När vi åkte bil hem så gick något sönder i bilen och vi blev ståendes... Hade jeansjacka på mig!
Bra jacka eller?-.-
Stod där från 4- 7 eller 8 på morgonen sen när vi kom hem var klockan 9 -.-
HAHAH! Jag la mig inte när jag kom hem och Rasmus kom hem till mig runt 2-3 på dagen.

Haha vi hade sjukt roligt ! xD

3 bilder på Rasmus<3



Sista bilden älskar jag verkligen :o Så sjukt fin är han där!:o<3
Hihi ;))

Ajja, natti på er ;) PUSS!! Eller aah ska dejta duschen först :P

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback