Skene Marten!

Hihi skenemarten idag och träffa Sofie Artursson och massor av fler var med Kewin Tengberg hela tiden och vi åkte 2 grejer ;o Sista grejen så höll jag på att spy tror jag o.O
Men sålt med klassen med ;) Hihi sjuuuukt kul hade man idag!:D Längesen man träffa alla!:D♥♥♥

Haha träffa folk jag ej träffat på från 1 månad till typ 3 år:o
Shit vad kul det var!

Haha Måste till Liseberg med kewin någon dag med! Det har jag och han bestämt ;D
Och Martin.O och Jerry.B Mobbade sönder mig xD De var sjuuukt elaka xD

Nu blir det bara chilla och inte tänka på något för jag är fortfarande yr efter allt helium ...
Tog typ 5-6 heliumballonger och tryckte i mig! xD

Tyvärr så spelade jag ej in något mer än när jag skulle säga ''balders balle'' men bara ''balle'' kommer med.
Tyvärr! :(
Men aja, sånt är livet! Kommer en dag imorn också!

puss på er alla!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback