Dåligt uppdaterat..

Gud vad jag är missnöjd med mitt beteende! Jag har inte uppdaterat alls på nästan en vecka!

Men iaf, i veckan har jag hyrt/bokat lokal till min konfirmation den 28 april..:) så ja.. Lokal hyrd och inbjudningar är ivägskickat! Hoppas även starkt på att släkten man inte träffat på grymt länge kommer! Helt freaking awesome om alla jag bjudit kommer!:3

Sen har jag även vart med sebbe och daniel! Hel knasiga små söta saker..;)

Idag har jag letat för fullt efter klänning och andra kläder till både bröllop konfa o skolavslutning. Hitta ÄKTA löshår 50cm långt färdigklippt med clips on för 429 kronor .. Måste verkligen köpas nu till konfirmationen tror jag..:))) + bumpits ^^ tyckte det vart rätt snyggt:)


Nu är ju bara frågan.. Ska jag blondera mig..? Eller ha kvar brunt hår?


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback