Hmm .. Kommentarer.

Haha såg precis att jag fått en kommentar att en ville se min iPhone på bloggen men den ser helt vanlig ut ^^ en svart iPhone 4. Tyvärr är min sladd till min kamera hos mamma så kan ej ta kort på den så och jag suger på att ta kort i speglar :P ska försöka fixa bild sen ^^ kram <3

De andra kommentarerna dock om att det var lågt av mig att säga så om presenten på jul svarar jag på med. Ville egentligen inte ens svara för jag vet vad jag sagt. Kanske inte låter så jätte bra på bloggen men jag och min mamma har faktiskt pratat om det och hon sa själv att jag fick sälja den om jag inte ville ha den sen ändå. :)


Kommentarer
a säger:

gör det ju fan inte bättre bara för att din mamma säger att du får sälja den -.-

2012-01-07 | 22:47:32
... säger:

vem bryr sig om din mamma sa det det är ändå lågt att sälja en julklapp och sen gråta över det på bloggen och fb-.-

2012-01-07 | 22:48:40

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback