Jaadu, vad ska man säga?

Hejhej! Haha oj... jag hade visst inte skrivit på ett bra tag.. :')
hähä, i förrgår så skaffa jag en ny dator för min var trasig ^^ 5de datorn på 2 månader...:')
Vakna dessutom nyss. Hähä..
Pigg tjej typ! Nu sitter jag och tjatar på pappa att vi ska åka och köpa massor av jordgubbar och grädde till det. Åååh vill ha!

Igår träffade jag min älskade syster som jag inte träffat på evigheter! Hähä.. Sjukt kul var det, träffa även hennes nya kille och vi gick och åt persisk mat!:) Sjukt gott var det! Synd att jag inte vet vad resturangen heter för det är grymt gott! Hennes kille är ju delägare^^

Jaja nu blir det antagligen göra iorning sig och köpa jordgubbar och grädde och sen mat med :)) Puss på er alla!

Kommentarer
Simone säger:

Restaurangen heter Alonak! Du får komma hit snart igen <3

Svar: Yees! Bra då vet jag vart man ska käka när man är där;)<3
Jill Larsson

2012-07-15 | 20:00:24
Simone säger:

vi har plats här hemma så du kan sova över nu också <3

Svar: Yey<3
Jill Larsson

2012-07-18 | 13:50:38

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback