awesome day!

Heeeey!!

Happy girl här! Jag fick autografen av Kapten Röd på bröstet och skon! Fyfan vad happy jag är :3
Tack alla killar som var så jävla goa igår/idag <3

Älskar er alla:*<3
Imorgon blir det mer Kinna med killarna :D
Alltså jag har gudomligt vackra bilder på mig, kaptenen och Nico! Helt underbara;)
btw.. jag kan inte fatta att han skrev på min boobie!!!:ooo
Fast fler som klottrat;)
Foto: Kaptenen pekar emot mig :DD tyff❤ http://instagr.am/p/Lq-8PGRSco/
Foto: Omgomgomg! Han skrev på mitt bröst med :$ och min skooo!;DD Tack killar för en grym dag!!!
Vackra? Jag sa ju det :DD
Fast igga mig;)

Nu ska jag sova för klockan är ju trotsallt 04.11 nu ;)

Puss på er alla och hoppas de andra som var och kolla på kaptenen hade lika kul som jag!;*

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback