Enorm saknad...♥

Allt man kunde önska sig.. det hade jag men jag insåg inte det själv för jag krävde mer och mer hela tiden.. Men nu inser jag att hon var nästan hela mitt liv...<3 Varje dag kändes underbar med dig Ida<3 Varje gång vi red ut eller när jag satt i hängmattan med dig framför mig efter du hade badat.. Helt underbart helt enkelt..! Hoppades på att få göra fler saker med dig ... Om jag hade fått en enda önskan då hade jag velat ha alla våra djur tbx... Det är jobbigt att sakna, det är jobbigt att veta att jag inte har er här just nu, men ni kommer ju självklart finnas i mitt hjärta för evigt!

Skulle kunnat göra vad som helst för att få er tbx i liv. Att veta att ni är oskadda.. Och att jag ångrar så sjukt mkt att vi flyttade min prinsessa hemifrån till en annan hage, där allt hände.. visserligen en olyckshändelse men känns ju fortfarande lika mycket för det... Vet ju iaf att ingen av er lider mer och jag hoppas att om det nu finns en plats där i himlen så vore det grymt om ni fick träffa varandra igen, Ida, Lotta och Inga och även katterna Buri och Nils.
Saknar er grymt och kan inte sluta tänka på ALLT nu...

Kommer bild på Ida nu för det var hon som gick bort idag, 2012-06-27 kl. 08.30  Du är/var väääärldens finaste.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback