Kommer sakna dig Ida, ha det bra med Lotta och Inga. Älskar dig♥

Fick besked av mamma nu och min älskade ponny kommer vi ta bort och jag känner bara hur tårarna kommer rinna snart...:/
Älskar henne med hela mitt hjärta!

Kommer sakna dig så grymt mycket älskade Ida, du kommer få det bättre där uppe med Lotta och Inga. Att det just var du som blev sparkad på bogspetsen så armbågsleden gått sönder är obegripligt, dessa 9 år tsm med dig har gått alldeles för fort.. Du betyder obeskrivligt mycket. Denna tid innan vi tar bort dig kommer jag att lägga min tid genom att sitta vid din sida och bara pilla lite smått och helt enkelt göra det bästa med sista tiden.. älskar dig tjejen♥






ÄLSKAR DIG MIN VACKRA TJEJ♥♥♥♥♥♥

Kommentarer
:( säger:

Vad synd:(

2012-06-08 | 13:24:59

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback