♥♥♥Kommer sakna dig Ida!!♥♥♥Glömmer dig aldrig, våra minnen lever kvar! och även du i mitt hjärta♥♥♥

Imorn försvinner min älskade ponny och jag kommer sakna henne mest av allt... Asså kan inte sova, äta eller något för jag inte klarar av det. Darrar hur mkt som helst och vill bara att hon ska finnas kvar..
Fick henne när jag vart typ 5 år och haft henne tills nu så ungefär 10 år.. klart känslorna hinner bli enorma eftersom man vet vad man vart med om med sin älskling! Alla mysiga stunder såsom de läskiga och roliga osv..

Idag tog jag ungefär 200 bilder .. eller ja, hälften tog min bror på mig och min Ida tillsammans men endast någon enstaka kommer ut ikväll. Klarar inte av att kolla igenom allt. Synd man inte lät mamma ta kort när jag testa rida henne i somras.. Trodde inte det skulle gå så fort..
Aja, gjorde denna dagen så bra det gick för mamma köpte en påse med äpplen och jag gick ut på promenad jag hade hästgodis och gick runt med henne i en annan hage men mycket gräs. Hon blev jätteglad iaf..

Jag älskar dig mest gumman!♥ Min prinsessa!♥♥♥♥♥♥♥
Juste, hon älskar min mobil! Skulle vi bagravt henne hade jag nog fan gett henne min mobil i graven, haha!
Min pärla♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback