Förlåt..

Hejsan, vet att jag inte har vart social alls.. Ber hemskt mycket om ursäkt för det.

Men jag har iaf vart och handlat mer och solat solarium..:)
Sen har jag vart me kompisar också ^^

fast idag efter jag vart i min gamla skola i viskafors så gick jag till vårdcentralen för mitt öga har verkligen cpat..;/

Skulle ju egentligen till jönköping men blev ju tyvärr inte så..:/
sen när jag hälsa på min gamla skola i veckan så blev jag lite förvånad..:o

Lärare: jobba nu jill!
Jag: men det vill jag inte när jag är ledig från skolan..
Lärare: men är det inte skönt med betyg?
Jag: men jag har över godkänt i alla ämnen..?
Lärare: jag minns inte att jag gett dig några betyg.
Jag: nej för jag går inte i denna skolan längre..
Lärare: näähee jag trodde du skolkat hela denna tiden.

Haha jag börjar fundera ibland.. Jag bytte ju skola efter förra sommarlovet..?;o
Hmm.. Undra om det står någonstans att jag skolkat?:s

Hahah aja kul vart det! Nu ska jag sova och ni får sova så sött!:*

Mysde i solen med min älsklingsponny jag fick av mamma och pappa när jag var liten :3<3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback