Daniel 'cloud' Campos!<3

Jag har bestämt mig! Haha!

Daniel 'cloud' Campos är min drömkille! Asså shit! Hans moves liksom sen ska man inte snacka om utseendet ;*
Haha är fan helt jävla besatt av han! Att jag aldrig lagt märke till han innan!?

Visst Joe Slaughter vart också sjukt snygg men han klår fan inte Daniel! haha kär tjej (a):$
Nej men liksom damn... hade han bott i närheten o man känt han så hade man ju inte tvekat ;)

så vacker!<3 Ge miiig!;)

Nej men nu ska jag inte ''verka'' för besatt av han ;) Idag har jag kollat film och suttit inne hela j*vla dagen.. Sjukt segt måste jag ju säga. Men imorn blir det nog skola, hoppas jag iaf ;)

Pussar på er alla!<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback