hihiih ingen bild idag!;)

Vet att jag vart dålig på uppdateringar men ja, jag har vart i gbg med pappa i fredags åkte kl kvart i 8 kom hem vif 1 vila 1 timme åkte igen för utvecklingssamtal för mig sen åkte vi till borås var där några timmar och typ handla hämta bror osv.. lämna bror hos sig sen åkte jag pappa och min andra bror och käka pizza, kom hem vid halv 9 på kvällen.. hmm.. vart borta mkt på dagen då va?

Igår(lördag) så åkte jag och pappa och köpte en doppresent till hans jobbarkompis unge elr ngt och en earcuff till mig. SEn åkte jag til konfirmation för hyssna/sätila, mina jättegamla klasskompisar, gud vad kul det var att se dem igen :)
När jag kom hem grillade jag och pappa och guuuuuuud *dräggel* vad gott det var! Grillade marinerade champinjoner, grillat kött, grillad korv och potatisgratäng, vi är allt för proffsiga!

Aja, sovdax! puss och kram på er!<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback