Kungälv cruising, fett skoj.

Hejhej! Igår/inatt vart jag på cruising och fest där osv.. Haha.. Räätt kul faktiskt..:)
Någon kille jag stod och snacka med där ropa till sin bror ''******, jag har fixat en brud åt dig, hon är skitsnygg och har stora bröst!'' Gud vad jag skratta så sa han att hans bror vart snygg hela tiden o att jag skulle satsa på honom.

yeahyeah sjukt snygg var han ju så varför inte;) hehe.. Men sen när vi skulle hem senare på natten så tog det typ 3 timmar hem.. Följ aldrig en gps i mobilen.. Den för er ut mitt i ingenstans i 40 min... haha serri aldrig vart vid något så öde innan!
Men fett snygg kille så blir la att sova där ngn gång om jag får för den saken ;)<3
Fan vill dit igen! Haha, så mycket random folk och alla är typ fulla som fan! Polisen tog flera ungdomar och även en som sparka ut skräp från en donkenpåse när han reste sig.. En kille sprang så fort han kunde och hoppa rätt upp på en bil som körde. Haha väääärldens jävla buckla blev det där fram på huven eller vad det heter..

Yeah yeah räcker för idag.. Jag vill fan snart sova.. sovit 2 timmar.
Tyvärr har jag inga bilder. Men kanske kan fixa:)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback