KUUUUUL

KUuuul! Igår vart jag hos max och jonas och kollat film o cpat. Jag skulle ladda mobilen och glömmer laddare och solbrillor hemma hos max.. Serri.. min mobil!?

Blir väl att hämta det idag antar jag.. Men sen typ äter jag godis nu med :3 Gottigott! Köpte typ 1 kg häromdagen..
Väntar på att pappa kommer hem ba.. fan-.-
Ingen som vill vara i veckan eller?


Lägga sig och sova nu ;3 GODNATT! :Hihihihiihi
Imorn ska jag kolla piercingen och kanske lämna in datrorn för jag vart missnöjd med den..

Fick reda på att mamma har köpt en ny sadel åt mig med! Fan glad jag blev :D Ut och rida dirr när jag kommer dit! OCH DÅ SKA DET VARA FINT VÄDER!!

Puss på er alla<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback