Morsdag<3

Hejhej!

Först och främst vill jag säga, grattis på morsdag till min mor!<3 Älskar dig med hela mitt hjärta:3<3
Det är väl ingen som har glömt att säga grattis till sin mamma va?;) Eller ge henne en blomma eller något fint;)
Själv gav jag och min bror en stoooor bukett med olika blommor i^^ Fanns att köpa på interflora eller vad det heter:)

I alla fall! Idag ville jag iväg och köpa skor till mig som jag kan ha på skolavslutningen för jag kollade nu på sidan jag köpte skorna på och där stod det att skorna nyproduceras inte innan sista maj ifrån asien... så ja, de hinner inte fram till den 8 Juni.. Sjukt besviken blev jag.. Menmen, fler skor blir det ju bara. ;)

Idag blir det att åka och rida med mamma i skogen någonstans istället för igår blev för sent..
Sjukt nice;) Musik nu sen bort till farmor kanske. byeeee<3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback