Smart som jag är..!

Haha, vart ute och ridit i 2 timmar och igår 1 timme ju. Smart! Tål inte ens häst.. haha!
Men ja, sjukt duktig vart Estro idag!<3

Älskar hästen ;) Fast synd att Hampus, mammas häst är halt... ville ut o ridit med henne..
Men ja, nu blir det att koppla av vid en film med varm choklad och försöka glömma av att det kliar i ögonen;)
Aja, puss på er mina sköna ;)

bild får komma ngn annan dag, orkar inte hämta sladd till mobilen ;o

Min gamla katt som blev över 20 år. Saknar dig Nils!<3
Måste ha in bild på våra andra döda djur med:( Miss them so much!<3

Kommentarer
Moa säger:

Hej! Jag köpte mina fake Jeffey Campbell här: http://www.melba.se/index.php?page=shop.product_details&flypage=flypage_flash.tpl&product_id=4246&category_id=63&option=com_virtuemart&Itemid=123&vmcchk=1&Itemid=123



Dom ser dock inte ut som på bilden på hemsidan, dom är så mycket snyggare i verkligheten! :)

2012-05-07 | 21:11:08
Bloggadress: http://absolutmoas.myshowroom.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback