Helluue! Sjuk all the time!

Känns just nu som att jag alltid är sjuk.. Astman förstör mycket plus att nu kan jag inte ens prata pga jag är hes.. Hoppas på att jag och pappa kan åka och köpa ett par skor till mig imorgon, de fanns ju tyvärr inte i min storlek sist. Dock vet jag inte om jag ska ha låga eller höga johnny bulls eller vad det nu heter :s men man blir ju alltid glad när man införskaffar nya grejer, vill ha en army jacka med men hittar ingen snygg mer än på nelly men vill ju gärna testa innan jag köper och de är ju slut överallt annars...

Alltid så sen med att köpa grejer jag vill ha för jag är lat och orkar inte åka in och köps det direkt, haha!

Nu måste jag iaf sova och hoppas jag har mer röst imorgon!:) kramar till er alla !:)))


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback