3 saker tjejer hatar om killar..(de flesta iaf)

När det kommer till att dejta killar från en tjejs perspektiv. Så dyker det alltid upp saker som tjejer stör sig på. En tjej kan tycka om allt med en kille, men gör han något av dessa en längre tid så pajar han verkligen alla chanser med henne. Nedan följer de 3 mest hatade sakerna en kille kan göra för att förstöra för sig själv:

 

1. När en kille gör vad som helst i utbyte för hennes uppmärksamhet och uppskattning

Fick jag bara välja en sak som verkligen irriterar tjejer och krossar en killes chanser så är det detta. Det har tagit ett tag för mig att fatta att det här mönstret finns överallt. Det är sjukt hur mesigheten har brett ut sig…

Killar säger i stil med: ”Hej, jag vill ha din uppmärksamhet och att du tycker om mig. Jag är villig att låta dig ha full kontroll över allt… du bestämmer till 100% och jag är beredd att göra vad som helst för att du ska vara nöjd. Så länge du bara ser mig och gillar mig…”

Men problemet är att ingen tjej vill ha en kille som de kan styra med ett lillfinger. Tjejer är inte attraherade av killar som beter sig svaga och trevande. I hemlighet så hatar de flesta tjejer killar som ger bort hela sin makt för lite intresse.

2. När en kille är klängig, behövande och osäker

När en kille klamrar sig fast i en tjej på ett psykologiskt plan, så att hon känner sig fast och har svårt att bli av med denna klängiga emotionella parasit. Det är då som detta mesiga beteende är som värst!

Om en kille pratar i telefonen med en tjej han precis träffat och hon säger efter ett tag: ”Hej, jag måste gå”, kan han säga: ”Åh, ja… mm… OK… mm, kommer du att ringa mig när du kommer hem?”

O ännu värre exempel är när en kille som är så känslomässigt otrygg att han faktiskt ber en tjej att tala om för honom att han är trevlig, rolig och intressant osv… Kommer ju få tjejer att kuta åt andra hållet =P

”Tycker du jag är rolig?”
”Tror du vi någonsin kommer att ha ett förhållande?”
”Är jag din typ?”

3. När en kille inte förstår hur attraktionen fungerar

Det här är en stor grej, tjejer kan direkt känna av när en kille ”förstår det”. De vet otroligt snabbt att en kille förstår sig på tjejer och som vet hur man skapar och bygger spänning. Båda vet att de pratar samma underliggande sexuella språk. Om han däremot inte gör det, kommer tjejen inte att kommunicera på den nivån.

Attraktion är inget val, det är en emotionell och fysisk reaktion… och ingen kan övertyga någon annan att känna det med hjälp av logik, gåvor eller trevlighet.

Utan attraktion är resultatet av att en tjej träffar en kille som förstår sig på hur attraktion fungerar och vet vad man ska göra i varje situation för att kunna gå vidare till nästa nivå. Problemet med attraktion och med framgång i relationer i allmänhet är att de saker du behöver göra för att lyckas, inte är en självklarhet.

Tur att såna som jag finns, som kan tipsa lite och få upp ögonen på nya saker =) Hursomhelst skulle det vara kul o veta om ni tycker att killar är allmänt messiga när det kommer till dejting!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback