Älskar de som läser min blogg!

Hejhej!

Vart med Patrik, Nikke och Tobbe idag. Trevligttrevligt!
Vi satte in en bas i Patriks bil eller aah, vi och vi... Det var killarna som fixa;P
Just nu har jag ätit sallad jag plockade ihop i affären.
Och nu är det tv och godis/nötter som gäller! Awesome!

Avatar som man sett 2 ggr på bio, en gång i 3D och en gång vanligt, sen 3 ggr hemma nu :ppp
4an för er som vill hoppa in och kolla på filmen :pp

Blondera håret igår med men gissa vad! Detblev nästan ingen skillnad... bara liiite ljusare.. Haha.
Antingen är det ansett att jag ska ha typ 3 olika färger i håret och se ut som jag gör eller så är det dålig färg:ppp Brukade dock använda den när jag var blond, ''blonde'' heter märket för er som vill veta för när jag inte hade skaffat brunt innan så funkade den prima!

Pussar på er alla!:)

Så blev det!:D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback