Hm.. Lite försenat men ja. Kommer nog ut mer grejer jag köpt sen.

Började precis tänka på om jag ska börja en ny blogg igen men samtidigt så känns det onödigt för allt försvinner då ju, alla bilder och allt. Vill mest bara byta upp mig på namnet eftersom många stör sig på det. Vill komma på ett nytt och bra bloggnamn.

Sedan kommer jag nog säga en del saker jag gillar och stör mig på hos folk, lite grejer jag har köpt och en sak jag kom att tänka på till nu var att jag la aldrig upp hur mina kläder jag hade på skolstarten såg ut..:pp
Kan ju passa på att göra det nu då.... En månad försenad.. ;pp



Och detta var det. Allt utom sockarna är köpt på HM och sockarna då är köpta på GinaTricot. :)



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback