Jaja lite utkastad bara :pp

Haha var och sov hos Sofie i Söndags och i Måndags så hälsa jag på min gamla klass med henne och ja... Utkastad från lektionen, hehe hade väl glömt vilka cplärare de har... :p
Menmen, fick träffa klassen och det var det som var underbart!<3

Måndagen åkte jag efter deras skola till kinna och kolla på Oriflame uppvisning med min brors flickvän. Skitkul!
Sovde över hos bror och henne och nästa dag gick jag och hon ut och gick samtidigt kollade vi 2 filmer efter och hade trevligt tsm! Mycket skratt åt sjuka filmer!:)

Nu sitter jag och funderar på grejer... Vad ska man skriva om på bloggen..?:pp
Måste börja få igång detta haha!

Ses ögonstenar!:*

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback