Pallar inte.... DÖ!

ååååh är jag den enda som verkligen stör sig på folk som säger att man är för liten till förhållande men duger åt allt annat?

Åååååh.... skitsur nu typ...:(
Är det fel på folk för de väljer att ha förhållande med yngre än sig själva? Att ens argumentera om det är onödigt... Det är ett val, det krävs 2 st för ett förhållande alltså behöver båda personer vara med på förhållande så då är det INTE bara en persons ''fel''....

Fattar inte vinkeln när man säger att det är sjukt folk osv....
Döda mig... snälla...

Och kommentera inte att det finns vissa åldrar... jag kan räkna ut en del grejer med men alltså, är det någons sak att ta tag i?

Sry... behövde bara skriva av mig lite... pussar på er alla.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback