SVAR PÅ ALLA FRÅGOR FRÅN FACEBOOK:

Älskar du mig? -av Rickard.
Ja, som vän. Inget annat.
Har du haft dedd än haha?:)
Ja. hehe.
Tror du att det skulle kunna bli ngt mellan oss? -av Rasmus.
Kanske någon gång i framtiden, det vet inte jag. Men just nu har jag kille på g. Sorry..
okej då vad har du för färg på dina moppehandtag? ;)
Orange och svart.
äger du ett par tiger string eller?
Hm.. Vet inte faktiskt... :o
okej, vad har du för bh storlek ?
70c..
okej vad vill du jobba med när du har utbildat dig färdigt?
Musik.
Vad har du för framtidsdrömmar?
Jobba med musik tror jag.
Att bli artist eller låtskrivare?
Artist.
skriver du några texter nu?
Ja, några stycken och finns även färdiga.
Vad är det mest konstiga din mamma gjort emot dig?
Kommit in när hon varit jättefull och skrikit och väckt mig och säger '' Jiiiiilll Jag ville bara säga att jag älskar dig, sov nu'' Hahah.
varför är kärleken så jävla cp? :( Varför funkar inte kärleken inte som alla säger att den gör?
Ingen aning faktiskt. Tyvärr kan allt gå emot oss men förhoppningsvis hittar man den rätta i livet, den man vill dela allt med. Vänta och se så hittar du nog den rätta, stark tjej!
Varför tillkom universum?
Inte en aning, googla fram svaret eller något? Haha!
När hade du pojkvän senast?
Jag har faktiskt kille på g nu. :)


Haha gud, nu vet ni kanske en del iaf...


Kommentarer
Anonym säger:

Vad är dedd? ._.

Svar: Vem är du och det är typ knulla/ha sex. Hehe.
Jill Larsson

2012-09-25 | 19:24:33

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback