GOTT NYTT ÅR OCH GRATTIS TILL MIG!

GOTT NYTT ÅR OCH GRATTIS TILL MIG!
Sitter väl och mår sådärbra sen igår och jag ramlade även inatt när jag skulle hem och kunde inte komma upp igen, j*vla klackskor och is! Haha inte smartaste draget att ha 11-12cm klackskor när det är is hela vägen, slutade med att jag tog av mig dem och fick hjälp upp och till bilen, haha!

Hade hur kul som helst iaf! Basta med killarna och Sårki sen äta mat o tårta, skjuta raketer och bara vara allmänt social o grejer, vi hade till och med lekar med alla, min grupp kom 3a!! HAHAH
 
Nu orkar jag inte skriva mer, blir tvingad att fira mig men vill bara ligga kvar i sängen i evigheter! Ont i huvudet och grejer!:( OCH BENET!
Stiliga jag och Johan är!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback